blog

Jak przekonująco opisać e-booka na stronie sprzedaży? Podpowiadamy

Jak przekonująco opisać e-booka na stronie sprzedaży

Napisałeś e-booka i nie wiesz co dalej? Na pewno kolejnym krokiem powinno być wydanie go, ale przecież nie każdy od razu wie, w jaki sposób odpowiednio się za to zabrać. Samo wydanie i promocja swojego e-booka to stosunkowo angażujący, ale nie niemożliwy proces. Dodatkowo my znamy sposoby na to, aby to sobie ułatwić! Podpowiadamy, jak przekonująco opisać e-booka na stronie sprzedaży, aby zwiększyć zainteresowanie i ilość sprzedanych egzemplarzy.

Spis treści:

  1. Co musisz zawrzeć na samym początku, aby przekonać do zakupu swojego e-booka?
  2. Jak przekonująco opisać e-booka, aby ilość zamówień rosła?
  3. Stwórz nową potrzebę
  4. Nawiązuj do siebie i swoich przeżyć

Co musisz zawrzeć na samym początku, aby przekonać do zakupu swojego e-booka?

Pamiętaj, że o tym, czy uda ci się zainteresować potencjalnego odbiorcę, czy też nie, najczęściej decydują dosłownie sekundy. To dlatego musisz zadbać o to, aby już sam wstęp na stronie sprzedaży działał kusząco i zachęcał do sfinalizowania zamówienia. Musisz wiedzieć, jak przyciągnąć uwagę, a najlepiej zrobisz to, wrzucając na samym początku chwytliwy cytat, którego rozwinięcie znaleźć można w dalszej części e-booka. Takie działania pozwalają zwiększyć ciekawość i sprawić, że czytelnik chce wiedzieć, jaki jest ciąg dalszy.

Jak przekonująco opisać e-booka, aby ilość zamówień rosła?

Przede wszystkim przedstaw swój e-book od jak najlepszej strony. Podkreśl, co jest w nim najważniejsze, jakie zagadnienia są poruszane i czego czytelnik może się nauczyć, decydując się na tę propozycję. Pamiętaj jednak o tym, aby forma była przystępna, zrozumiała i w miarę możliwości zwięzła. Im mniej znaków we wstępie, tym lepiej, ale jednocześnie pamiętaj o tym, aby nasycić go zachęcającą treścią.

Stwórz nową potrzebę

Bardzo popularnym chwytem jest tworzenie nowych potrzeb. Twój czytelnik musi czuć, że sięgając po twoją twórczość, zaspokoi jedną z nich. To dlatego już na wstępie na stronie sprzedażowej używaj określeń takich jak „najlepszy”, „informujący”, „jedyny w swoim rodzaju”. Postaw się w roli eksperta w danej dziedzinie, którego e-book pozwoli skutecznie rozwiązać wszelkie dotychczasowe problemy i niepewności.

Nawiązuj do siebie i swoich przeżyć

Ludzie uwielbiają słuchać o fascynujących przeżyciach. Jeśli więc zależy ci na przyciąganiu uwagi czytelnika, budzeniu zainteresowania i większej koncentracji, już na samym początku połącz swojego e-booka z zabawnymi bądź edukującymi anegdotami. Im bardziej będziesz nawiązywać do własnego życia i historii, tym większą więź poczują z tobą użytkownicy i chętniej zdecydują się na zakup.

Zastanawiasz się, jak wydać swojego pierwszego e-booka? Nie czekaj. Na pewno pomoże ci w tym wydawca ebooków. Sprawdź, co możemy dla ciebie zrobić.

Patryk Kozioł

Myślisz o własnym biznesie online?

Bez zobowiązań

Sprawdź także:

Powiadomienia
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments