Inbound marketing

Zapewniamy pełne wsparcie w zakresie działań inbound marketingowych dla sklepów internetowych, stron czy blogów.

Pozycjonowanie (SEO) | Google Ads

Dlaczego inbound marketing?

Jest to rodzaj działań marketingowych stojący w opozycji do bardziej tradycyjnych, agresywnych metod jak spoty reklamowe, wyskakujące okienka czy wszędobylskie reklamy graficzne. 

Inbound Marketing polega na podejmowaniu działań mających na celu umożliwienie odnalezienia Twojej firmy/ oferty tym osobom, które są faktycznie nią zainteresowane. Dzięki takiemu podejściu nie kierujemy reklam do bardzo szerokiego grona, a skupiamy się na konkretnej grupie potencjalnych klientów, którzy są blisko decyzji zakupowej lub są mocno zainteresowane danym tematem. Pomagamy im w zbudowaniu relacji z Twoją marką i przekonaniu do Twojej oferty.

Zrozumieć odbiorcę

Aby jakiekolwiek działania marketingowe miały szansę zadziałać, niezbędne jest zrozumienie potrzeb, zachowań i problemów potencjalnego odbiorcy reklamy i zestawienie tych danych, w przemyślany sposób, z konceptem Twojej firmy/ oferty.

Bez tego, Twoja kampania, nawet świetna pod kątem technicznym, będzie skazana na dryfowanie po czeluściach Internetu bez większego ładu i składu, od czasu do czasu trafiając (albo i nie) na potencjalnego klienta. Dlatego też tak ważny jest, często pomijany, etap mający na celu stosowne przygotowanie strategiczne przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań. Pamiętaj, że to też praca po Twojej stronie.

Z naszego bloga:

Punkt obowiązkowy na start. Uporządkuj cały proces.

3 skuteczne sposoby jak zwiększyć ruch na blogu.

Efektywność ponad wszystko. Sprawdź jak odzyskiwać ruch.

Sprawdź na czym polega proces pozycjonowania bloga.

Etap #1

Na tym etapie wstępnie poznajemy m.in. Twoje potrzeby, cele, identyfikujemy grupę docelową czy potencjalne obszary współpracy. Gromadzimy wszystkie informacje, niezbędne, aby dobrać odpowiednie narzędzia w kolejnym etapie. Jest to etap strategiczny, który solidnie przepracowany pozwoli na uzyskiwanie oczekiwanych efektów podczas prowadzenia kampanii marketingowej.

Potencjał

Strategia

UX

Efekty

Darmowa konsultacja

Na początek umów się na darmową i niezobowiązującą konsultację.

Etap #2

Wiesz w którą stronę powinna zmierzać Twoja kampania. Czas na konkrety. Nasza oferta skupia się na kanałach najbardziej skutecznych, o szerokim dotarciu. Wyszukiwarkę Google zna chyba każdy. Jeśli tylko Twój potencjalny klient używa Internetu, to tam właśnie do niego dotrzesz. Co zatem znajdziesz w naszej ofercie:
  • Kampania Google Ads;
  • Usługi pozycjonowania (SEO);
  • Kampanie remarketingowe.

FAQ

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Tak, wstępna konsultacja jest całkowicie bezpłatna i niezobowiązująca. Odbywa się online lub telefonicznie i trwa do godziny.

Koszt danej usługi jest uzależniony o kilku czynników. Może to być budżet miesięczny danej kampanii, stopień jej skomplikowania czy liczba obsługiwanych kanałów w ramach danego medium.