marketing, SEO, Sprzedaż...
wybieraj spośród wyselekcjonowanych dodatków, aby Twój sklep działał jeszcze lepiej
Jak to działa? Wybierz interesujące Cię dodatki i utwórz zgłoszenie w Panelu Klienta podając ich numery, a otrzymasz informację jak można je aktywować w Twoim sklepie. Wybrane dodatki są dostępne tylko w określonych wersjach sklepu.
#1
Motywuj do kolejnego zakupu
Skorzystaj z automatyzacji „generuj rabat”. Nasze systemy mogą automatycznie wysłać rabat na kolejne zakupy dla osób, które spełnią konkretne warunki np. pierwsze zakupy za min. 100 zł.
#2
Bądź wysoko w Google (SEO)
W każdym naszym pakiecie znajdziesz rozbudowany moduł blogowy oraz możliwość instalacji szeregu dodatków poprawiających SEO. Jak tworzyć wpisy zgodnie z SEO, aby wyświetlały się wysoko? Sprawdź tutaj
#3
Zbieraj cenne opinie
Użyj automatyzacji „prośba o opinię”, która to, po określonym czasie od zakupu, wyśle do klienta prośbę o pozostawienie opinii (dodatkowo możesz przyznać rabat za wystawienie opinii).
#4
Angażuj rabatem do pierwszego zakupu
Użyj modułu „koło fortuny” i pozwól swoim odbiorcom „wygrać” rabat kręcąc kołem z nagrodami. Zbieraj przy okazji ich maile i motywuj do zakupów.
#5
Odzyskaj porzucone koszyki
Twoi klienci nie kończą swoich zakupów? Użyj modułu „porzucony koszyk”, aby przypomnieć im po określonym czasie, że nie dokończyli swoich zakupów i zwiększ swoją sprzedaż.
#6
Sprzedawaj więcej
Użyj automatyzacji „cross sell”, która, przykładowo po 7 dniach, zaproponuje klientowi produkt X jeśli kupił on już produkt Z.
#7
Nagradzaj lojalnych klientów
Skorzystaj z automatyzacji „lojalny klient”, aby automatycznie nagradzać klientów (np. kuponem rabatowym lub specjalną ofertą) , którzy złożyli już określoną liczbę zamówień. To buduje relacje z klientami.
#8
Pozwól kupować produkty na prezent
Zwiększ potencjalną liczbę kupujących dzięki sprzedaży voucherów na prezent. Moduł „voucher na prezent” to idealna opcja, aby poszerzyć grupę odbiorców w ciekawy i prosty sposób.
#9
Twórz efektywne i ładne maile
Dzięki naszemu dodatkowi „edytor maili”, możesz tworzyć własne treści i opakować je w przyjazny dla klienta wygląd. Dołącz praktyczne informacje, podziękowanie za zakup lub dodatkowe promocje.
#10
Zbieraj listy oczekujących
Twój produkt jest tymczasowo niedostępny? Nie trać potencjalnych zainteresowanych! Zbieraj ich adresy na listę i powiadom automatycznie o dostępności produktu dzięki dodatkowi „whishlist”.
#11
Pokaż specjalną ofertę przy wyjściu ze sklepu
Pokaż popup ze specjalną ofertą, gdy Twój potencjalny klient chce opuścić stronę sklepu. System wykryje ruch myszki poza okienko i wyświetli tzw. „exit popup”.
#12
Dynamicznie zarządzaj cenami
Pozwól by cena produktów w Twoim sklepie była dynamiczna i zależała od takich czynników jak liczba zakpionych produktów, kategoria, rodzaj klienta czy data zakupu. Dodatek „dynamiczne ceny” uatrakcyjni Twoją ofertę.
#13
Zrozum lepiej swoich odbiorców
Dzięki wdrożeniu narzędzia Microsoft Clarity, możesz podejrzeć jak zachowują się Twoi klienci na stronie sklepu. Widzisz co klikają, gdzie przechodzą, widzisz ich ruch w postaci tzw. heatmap. To bezcenna wiedza pozwalająca optymalizować wygląd sklepu.
#14
Szybki kontakt z odwiedzjącymi
Przyjazny chat (tawk.to), który pomoże Ci nawiązać bliski kontakt z potencjalnie zainteresowanymi Twoją ofertą. To wygodny dla klienta sposób na uzyskanie dodatkowych informacji na temat Twojej oferty.
#15
Formularz zapytania
Dobrze zaprojektowany formularz zapytania może znacząco skrócić czas potrzebny na nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem. Dodatkowo może być on zintegrowany z systemem newsletter, CRM czy innym narzędziem marketingowym.
Wkrótce kolejne przydatne dodatki!