marketing, SEO, Sprzedaż...

wybieraj spośród wyselekcjonowanych dodatków, aby Twój sklep działał jeszcze lepiej

Jak to działa? Wybierz interesujące Cię dodatki i utwórz zgłoszenie w Panelu Klienta podając ich numery, a otrzymasz informację jak można je aktywować w Twoim sklepie. Wybrane dodatki są dostępne tylko w określonych wersjach sklepu.

#1

Motywuj do kolejnego zakupu

Skorzystaj z automatyzacji „generuj rabat”. Nasze systemy mogą automatycznie wysłać rabat na kolejne zakupy dla osób, które spełnią konkretne warunki np. pierwsze zakupy za min. 100 zł.

#2

Bądź wysoko w Google (SEO)

W każdym naszym pakiecie znajdziesz rozbudowany moduł blogowy oraz możliwość instalacji szeregu dodatków poprawiających SEO. Jak tworzyć wpisy zgodnie z SEO, aby wyświetlały się wysoko? Sprawdź tutaj

#3

Zbieraj cenne opinie

Użyj automatyzacji „prośba o opinię”, która to, po określonym czasie od zakupu, wyśle do klienta prośbę o pozostawienie opinii (dodatkowo możesz przyznać rabat za wystawienie opinii).

#4

Angażuj rabatem do pierwszego zakupu

Użyj modułu „koło fortuny”  i pozwól swoim odbiorcom „wygrać” rabat kręcąc kołem z nagrodami. Zbieraj przy okazji ich maile i motywuj do zakupów.

#5

Odzyskaj porzucone koszyki

Twoi klienci nie kończą swoich zakupów? Użyj modułu „porzucony koszyk”, aby przypomnieć im po określonym czasie, że nie dokończyli swoich zakupów i zwiększ swoją sprzedaż. 

#6

Sprzedawaj więcej

Użyj automatyzacji „cross sell”, która, przykładowo po 7 dniach, zaproponuje klientowi produkt X jeśli kupił on już produkt Z.

#7

Nagradzaj lojalnych klientów

Skorzystaj z automatyzacji „lojalny klient”, aby automatycznie nagradzać klientów (np. kuponem rabatowym lub specjalną ofertą) , którzy złożyli już określoną liczbę zamówień. To buduje relacje z klientami.

#8

Pozwól kupować produkty na prezent

Zwiększ potencjalną liczbę kupujących dzięki sprzedaży voucherów na prezent. Moduł „voucher na prezent” to idealna opcja, aby poszerzyć grupę odbiorców w ciekawy i prosty sposób. 

#9

Twórz efektywne i ładne maile

Dzięki naszemu dodatkowi „edytor maili”, możesz tworzyć własne treści i opakować je w przyjazny dla klienta wygląd. Dołącz praktyczne informacje, podziękowanie za zakup lub dodatkowe promocje. 

#10

Zbieraj listy oczekujących

Twój produkt jest tymczasowo niedostępny? Nie trać potencjalnych zainteresowanych! Zbieraj ich adresy na listę i powiadom automatycznie o dostępności produktu dzięki dodatkowi „whishlist”.

#11

Pokaż specjalną ofertę przy wyjściu ze sklepu

Pokaż popup ze specjalną ofertą, gdy Twój potencjalny klient chce opuścić stronę sklepu. System wykryje ruch myszki poza okienko i wyświetli tzw. „exit popup”.

#12

Dynamicznie zarządzaj cenami

Pozwól by cena produktów w Twoim sklepie była dynamiczna i zależała od takich czynników jak liczba zakpionych produktów, kategoria, rodzaj klienta czy data zakupu. Dodatek „dynamiczne ceny” uatrakcyjni Twoją ofertę.

#13

Zrozum lepiej swoich odbiorców

Dzięki wdrożeniu narzędzia Microsoft Clarity, możesz podejrzeć jak zachowują się Twoi klienci na stronie sklepu. Widzisz co klikają, gdzie przechodzą, widzisz ich ruch w postaci tzw. heatmap. To bezcenna wiedza pozwalająca optymalizować wygląd sklepu.

#14

Szybki kontakt z odwiedzjącymi

Przyjazny chat (tawk.to), który pomoże Ci nawiązać bliski kontakt z potencjalnie zainteresowanymi Twoją ofertą. To wygodny dla klienta sposób na uzyskanie dodatkowych informacji na temat Twojej oferty.

#15

Formularz zapytania

Dobrze zaprojektowany formularz zapytania może znacząco skrócić czas potrzebny na nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem. Dodatkowo może być on zintegrowany z systemem newsletter, CRM czy innym narzędziem marketingowym. 

Wkrótce kolejne przydatne dodatki!